WEBVTT

00:10.000 --> 00:38.000
Vi uppmanas hela tiden att ha modet att våga testa nya saker. Det gör ju att vi också utvecklas.

00:39.000 --> 01:07.000
Allt som man hoppas ska finnas, eller förväntar sig ska finnas hos en arbetsgivare finns här. Det är ett schysst bolag och jag är stolt över var jag jobbar.

01:08.000 --> 01:36.000
LF-loggan har man alltid i ryggen och man vet vad det står för.

01:37.000 --> 02:05.000
Jag behöver aldrig vara rädd att jag ska verka dum på något vis, att jag inte kan eller vet. Vi hjälps åt och vi strävar mot samma mål, tillsammans.

02:06.000 --> 02:34.000
Jag får se väldigt många olika platser och människor och det är något som vi är unika med på LF Värmland, att vi åker ut till kunderna på plats. Man får ta egna initiativ och man kan komma med nya idéer till sina närmsta chefer som hörsammar och man får chansen att göra olika saker.

02:35.000 --> 03:03.000
Du kan komma in genom dörren här som privatrådgivare, sitta i receptionen eller vara skadereglerare och så kan man få nya roller med tiden.

03:04.000 --> 03:32.000
Att vara student och att få jobbar här är väldigt roligt för man får variation. Du lär dig och du utvecklas varje dag, och det gynnar mig i framtiden.

03:33.000 --> 04:01.000
Det bästa med att jobba på LF Värmland är alla härliga människor som här, faktiskt.

04:02.000 --> 04:30.000
Man umgås och har det bra samtidigt som man jobbar med det professionella i det dagliga arbetet.

04:31.000 --> 05:00.000
När jag ser vår LF-logga, om den så sitter på reflexvästar eller om den sitter på Färjestad så känner jag: vad tusan det är ju faktiskt där jag jobbar. Det kan jag känna mig lite stolt över.
